Tuesday, November 8, 2011

~ my parent's cat ~

hello2 semua..

okies,meow nk teruskan update 2nd post.. =) kali nih meow nk cerita pasal kucing2 yang dipelihara oleh parent meow di kampung. kampung meow kt perak taw. kejor yop kejor..haha =)

ok, kucing yang ada kt kampung meow nih ialah sebuah keluarga kucing yang besar. mummy n daddy depa adalah anak kepada kucing yang meow bela masa kerja kt klang dulu. disebabkan diorang nih sgt2 la cute, so parent meow pon dok berkenan la ngan depa nih..meow pon bagi sepasang kt parent meow..parent meow bagi nama atan dan cantek.. =)

so, sekarang nih atan dan cantek dah berjaya melahirkan baby for the 2nd batch. kali pertama 4 ekor but yang kekal hidup hanya 2 ekor. dua2 betina dan diberi nama gebu dan gendut kerana kegemukan dan kegendutan mereka..yang 2nd batch nih cantek berjaya mengeluarkan 5 ekor anak dan sekaligus diberi nama dut, jat, mel, dan ape lg tah. sory la meow tak ingat nama coz keje2 bagi nama nih adik meow punya keje. disebabkan this batch sangat ramai, so parent meow decide nak adopt pada saudara mara yang konpom2 pet lover jugak. yela kn, takkan nak simply bagi pada orang yang tak pandai nak jaga kan..haha =) 

sekarang nih mereka hidup bahagia di samping parent meow dan sentiasa menjadi buah hati kesayangan parent meow.. (^_^)

 daddy @ atan

 daddy @ atan


 mummy @ cantek


 1st batch baby @ gendut


1st batch baby @ gebu


 
2nd batch baby


bermain dalam litter box


 my precious one @ jat
 wokeh..meow chow dulu..hehe  (^_^)









 

No comments:

Post a Comment